Panaszkezelés

Panaszkezelés

https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/hirek-aktualitasok/elszamolasi-es-forintositasi-informaciok

Panasz fogadására szolgáló elérhetőségeink:

Cím 1116 Budapest, Fehérvári út 130. fszt. 1

Levelezési cím: 1519 Budapest, Pf.: 251.

E-mail elérhetőség: panaszkezeles@trendfaktor.hu

Telefon: +36 1 4249093

Fax: +36 1 4249094

Telefonos ügyfélfogadási idő:
H: 9:00 – 12:00
K: 9:00 – 20:00
SZ-CS: 9:00 – 12:00
P: 9:00 – 11:00

Személyes ügyfélfogadás: Előzetes bejelentkezés alapján! Időpont egyeztetés 9:00 – 12:00-ig

Panaszbejelentés és panaszkezelés menete

Írásbeli panaszának benyújtásához alkalmazza a Magyar Nemzeti Bank honlapján közzétett

  • panaszkezelési formanyomtatványt, melyet ide kattintva érhet el;
  • a fogyasztói panaszbejelentő nyomtatványt, melyet ide kattintva érhet el.

Panasz bejelentésével kapcsolatban további információk: http://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz

A panasz bejelentésére szolgáló formanyomtatványok: https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz#formanyomtatvanyok

Felhívjuk figyelmét arra, hogy a fogyasztói kölcsönszerződés elszámolásával és forintosításával kapcsolatos panasz bejelentéséhez szükséges dokumentumokat a TrendFaktor Zrt. Hirdetmények Elszámolási és forintosítási információk menüpont alatt találja.