Panaszkezelés
https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/hirek-aktualitasok/elszamolasi-es-forintositasi-informaciok
Panasz fogadására szolgáló elérhetőségeink:
Cím 1116 Budapest, Fehérvári út 130. fszt. 1
Levelezési cím: 1519 Budapest, Pf.: 251.
E-mail elérhetőség: panaszkezeles@trendfaktor.hu
Telefon: +36 1 4249093
Fax: +36 1 4249094
Telefonos ügyfélfogadási idő:
H: 9:00 – 12:00
K: 9:00 – 20:00
SZ-CS: 9:00 – 12:00
P: 9:00 – 11:00
Személyes ügyfélfogadás: Előzetes bejelentkezés alapján! Időpont egyeztetés 9:00 – 12:00-ig
Panaszbejelentés és panaszkezelés menete
Írásbeli panaszának benyújtásához alkalmazza a Magyar Nemzeti Bank honlapján közzétett
- panaszkezelési formanyomtatványt, melyet ide kattintva érhet el;
- a fogyasztói panaszbejelentő nyomtatványt, melyet ide kattintva érhet el.
Panasz bejelentésével kapcsolatban további információk: http://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz
A panasz bejelentésére szolgáló formanyomtatványok: https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz#formanyomtatvanyok
Felhívjuk figyelmét arra, hogy a fogyasztói kölcsönszerződés elszámolásával és forintosításával kapcsolatos panasz bejelentéséhez szükséges dokumentumokat a TrendFaktor Zrt. Hirdetmények Elszámolási és forintosítási információk menüpont alatt találja.